Summer Streetstyle

Hey hey hey… depending on where you live it's still hot AF. Fortunately for me it's not only extremely hot but super humid… okay so the humid part VERY unfortunate but thug life. So even though I am so excited for fall weather, it's nice to still be able to just throw on some shorts and sandals and walk out the house.
These Levi's shorts are by far my all time favorite. I reach for them over all others and I think they look amazing on every body shape and Size., also I just love all things high waisted. I wear these out dressed up slightly more and even to the beach dressed down.
Here I have paired it with a Zara off the shoulder shirt which anything off the should HELLO FRIEND… (how I feel about the whole off the should thing lol) and my black Jimmy Choo sandals. So comfortable and perfect when you are trying to beat the heat., plus a little leg never hurt anyone!!!!

XoXo

School girl look OR Fuck no look!The one trend I can’t decide on.

Hey Loves… this look… this trend.. still even a trend? who knows and who the fuck cares because we do what makes us feel good at the end of the day. Have you ever wore an outfit thats “in style” but so not your style and to keep up with the latest fashion trends and fit in.. you feel uncomfortable the entire day?! well if you have done that.. welcome to the club. Been there done that! I always say I am my own person and dress to my mood.. legit I dress to my mood lol… (no my mood isn’t dark or angry since I am always in black haha I just love black because it makes you look thinner and more classy in any type of black.. almost.. well kinda.. ahhh wtv). This look I have always tried on, taken off, tried on, taken off. I can not begin to tell you guys how many fucking long socks and stockings I have gotten to try to pull this look off. It just never seems to work. Honestly, I think its because Im just short and don’t have long legs.. I have a longer mid section (umm which I prefer). Also, I really only imagine the knee high socks on those Russian tall thin ass girls you see on you’re instagram feed that for some reason always have a new batch of roses in every other pic hahahahha OR on Asian girls because they are soooooo petite (which I envy btw). I always thought these are the only people that can pull this sock look off!!! 

Today guys… I did it again AND I loved it. Instead of pulling my socks all the way up, I just crunched them by my shoes down below. Also I paired it with a super mini skirt which I typically NEVER wear.. not into that ass creepin out look!!! 

Nevertheless, my outfit was pretty cool. It amazes me how I hate something for so long and all the sudden its like wtf why have I never done this! Its good to keep trying something even after the 10th time of failing because one day you might make it work and realize… DAMN I LOOK FINE! #accomplished 

OUTFIT DETAILS: Zara Shirt (got this shirt in Los Angeles last year), American Apparel Skirt, Chanel Shoes, Valentino Bag 

IMG_1123IMG_1126IMG_1125IMG_1121

XOXO

FASHIONBLOGGERTOGO

 

Maison Valentino 16′

Hello. My name is Sonya and I am obsessed with Valentino. The clothes, shoes, bags, sunglasses, you name it.. I am all over it. He is my all time favorite designer as I mention ALL the time. He is one of very few designers who makes clothes for the woman to make her look effortlessly chic and feminine.. it seriously doesn’t get any better. The other day I finally added the RockStudded Flats that I have been eyeing for a long time now.. I was waiting for a dark leather color to come out and since majority of the RockStudded flats are patent leather I decided to wait for the new collection and mannnnnn am I glad I did. They are my favorite flats in my closet right now… yes.. my favorite!!! So excited to pair them with such a simple outfit today to give the outfit some pazzaaaz haha… to be honest though, I prefer these flats with a cute skirt or boyfriend shorts but the weather is not at that stage and I didn’t want to wait till then to pull Rock these RockStuds… whhhhhhattt!! haha

P.S I am looking for a photographer in Barcelona to take my OOTD pictures.. I love my husband but he fucking sucks at it.. lol sooooo if you are in Barcelona and want to take pics and get paid.. or you know someone who knows someone haha tell them to email me!!!

Outfit Details: YSL  Cardigan, ZARA Pants, Valentino RockStudded Flats (new collection), Ferragamo Purse, American Apparel Grey mens Shirt (yes I often shop in the mens section for the baggy shirts that I loveeee)

IMG_9813IMG_9809IMG_9742IMG_9804

XOXO

FASHIONBLOGGERTOGO

Mini Skirts…

FOR LIFE!! Well maybe not life due to age lol… but since I am still young and fabulous I can manage!! (side note: my dog is laying by my feet making the most annoying sounds with his mouth ugh). Yesterday my outfit was very cute and breezy if you know what I mean. I absolutely love a dark denim top with a blush pink color… with any blush color bottom really!!!! Or even a blush colored top with a nice colored denim.. L O V E.

OUTFIT DETAILS: @Zara top, @AmericanApparel skirt, @JimmyChoo heels (as seen on the runway show for VS), @LouisVuitton purse… and of course my little dog Frosty (not the dog making the annoying sound… thats my other dog panda lol)

IMG_7305IMG_7361 IMG_7362IMG_7363

One BodySuit worn…

multiple ways!!! Okay… for those who follow me on instagram know that its very rare seeing me in the same clothing pieces ever… I used to be way worse but I realized I need to humble my ass down a few notches.. haha M A N Y notches. Today I had a change of outfit and in the mist of changing I put together two outfits with the same top and quit honestly.. both look bomb.com.

Details for first outfit: @AmericanApparel bodysuit (heavennnn), @Zara Pants (got these two years ago), @louisvuitton purse, @Stuartweitzman heels

IMG_7184

Details second outfit: @AmericanApparel body suit, @Zara skirt, @louisvuitton bag, @StuartWeitzman heels

IMG_7182

Annnnnd of course I got to incorporate an A M A Z I N G selfie in the mix just because I love my makeup and how simple it is…. RIGHT??!! For everyone asking me, Lip Liner is by @Mac subculture 

IMG_7231

Oh and P.S I got a selfie stick today… MY LIFE HAS CHANGED!!! I was living under a rock and now I have seen the light.. the amazing selfie light that is… hahahah

XOXO